Najbolji način prijema slike

Autor: TeVe | 23. 04. 2014 - 00:06 | 0 komentara

Najbolji način prijema slike

Korisnici već nekoliko godina imaju izbor kada je u pitanju prijem kvalitetnog TV sadržaja. Međutim, većina je odlučila da izabere satelitsko emitovanje.

Prema najnovijim rezultatima godišnjeg istraživanja tržišta Satelit Monitor za 2013. godinu, satelit ostaje najrasprostranjeniji način prijema TV signala - 35% evropskih domaćinstava prima signal preko satelita, dok 27% prima preko kablovskih mreža, a 29% putem DTT-a.

Postoji nekoliko aspekata i prednosti koje su ključne za krajnje korisnike, ali i za providere koji nude sadržaj svojoj bazi klijenata. Satelitsko emitovanje nudi odličan kvalitet slike, pri čemu je ova platforma vodeća na tržištu i zbog poboljšanja i inovacija koje donosi. Nije prošlo mnogo vremena od kada je HDTV predstavljen na našim tržištima i već postoje konkretni planovi za uvođenje nove generacije TV signala, Ultra HD-a, koji predviđa četiri puta veću rezolucija u odnosu na HDTV.

Još jedna prednost satelitske platforme jeste raznovrsnost TV i radio sadržaja dostupnog korisnicima i providerima. SES, kao vodeći svjetski satelitski operater, nudi preko svojih 56 satelita više od 6.200 kanala, obuhvatajući i više od 1.800 HDTV kanala. To znači da TV provideri mogu kreirati atraktivnu ponudu za različite korisničke segmente i domaćinstva koja koriste satelit za praćenje raznovrsnih TV kanala, od kojih je nekoliko hiljada na raspolaganju potpuno besplatno (FTA kanali).

Glavna evropska orbitalna pozicija kompanije SES, Astra 19,2E, dom je vodećih TV emitera, obuhvatajući i javne evropske televizije (ZDF/ARD, ORF, France Televisions, TVE, RAI, TVP) i DTH platforme. Podaci istraživanja pokazuju da je ukupno 114 miliona TV domaćinstva širom kontinenta servisirano preko orbitalne pozicije 19,2E. Budući da je ovo najpopularnija satelitska pozicija u cijeloj Evropi, nameće se kao izbor javnim emiterima koji žele da pruže usluge nacionalnim manjinama koje žive van zemlje. U globalu, SES ASTRA je povećala svoj domet i sada stiže do 291 miliona domaćinstava širom svijeta i 151 milion domaćinstava u Evropi, što je dokazalo jaku poziciju satelitske distribucije.

Jedna od glavnih prednosti satelitske platforme je činjenica da ona nudi mnogo širu geografsku pokrivenost, čineći visokokvalitetne TV usluge dostupnim i u takozvanim "bijelim" zonama, gdje kanali koji se emituju zemaljskim putem ne mogu biti dostupni zbog različitih razloga. Ova prednost čini DVB-S izuzetno atraktivnim za TV providere, koji preko jednog satelitskog operatera obezbjeđuju punu pokrivenost tržišta i baze klijenata, bez obzira na udaljenost od samog domaćinstva.

Svi vodeći TV provideri traže načine kako da poboljšaju ponudu za svoje korisnike. SES razvija niz inovacija koje će promijeniti način na koji domaćinstva primaju i koriste TV sadržaj. Jedan od najznačajnijih primjera je tehnologija zvana SAT IP, koja transformiše TV signale sa satelita u signale za upotrebu na IP uređajima. To znači da ako korisnici imaju kod kuće nekoliko računara, laptop uređaja, tableta, pametnih telefona, konzola za igru, i drugih IP uređaja, mogu da gledaju satelitsku televiziju na svim tim uređajima bez potrebe za bilo kakvim dodatnim instalacijama.

Već pomenute prednosti su samo neki od razloga zbog kojih satelitska platforma postaje sve popularnija među krajnjim korisnicima i TV providerima. Pored svog tehničkog dometa bez premca i ostalih navedenih prednosti, satelit nudi fiksnu strukturu troškova koja ne zavisi od broja domaćinstava koja primaju TV signal, što je još jedna velika prednost satelita u odnosu na alternative.

(TeVe/Danas)

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Najnovija Appleova aplikacija

Najnovija Appleova aplikacija

Appleova najnovija aplikacija je kombinacija Instagrama i Prisme

Apple će ove godine predstaviti novi Mac Pro

Apple će ove godine predstaviti novi Mac Pro

Apple pokušava zadovoljiti zahtjeve profesionalaca koji su zabrinuti da kompanija napušta njih i macOS pa je otkrila da uskoro stiže...

Uskoro kreće YouTube TV

Uskoro kreće YouTube TV

Nova usluga zvat će se YouTube TV, a stajat će 35 dolara mjesečno za šest korisničkih računa

Uskoro kreće YouTube TV

Uskoro kreće YouTube TV

Uskoro kreće YouTube TV, koštat će 35 dolara mjesečno

Prve službene fotke iz novog

Prve službene fotke iz novog "Kingsmana"

Osim Eggsyja iz prvog filma možemo vidjeti kako izgledaju Channing Tatum, Halle Berry i Jeff Bridges

LinkedIn dobio preko 500 miliona korisnika

LinkedIn dobio preko 500 miliona korisnika

Iz kompanije LinkedIna na službenom blogu pohvalili su se s kontinuiranim rastom broja korisnika 

Objavljen trailer filma

Objavljen trailer filma "Star Wars: The Last Jedi"

Novi dio Star Wars sage - The Last Jedi (Posljednji džedaj) dobio je svoj prvi  trailer koji je objavljen na 40. godišnjici Star Warsa