55% mladih će Mundijal pratiti putem streaminga

Autor: TeVe | 23. 05. 2014 - 01:24 | 0 komentara

55% mladih će Mundijal pratiti putem streaminga

Istraživanje Voxburnera bavilo se mladim i njihovim medijskim navikama tokom velikih sportskih događaja. Ovo istraživanje je otkrilo da će čak 55% mladih utakmice sa Svjetskog prvenstva u Brazilu, cijelo vijeme ili redovno, pratiti na svojim računarima ili laptopima.

25% mladih, starosne dobi između 16 i 24 godine će slušati radio odnosno vijesti, komentare tokom utakmica i izvještaje. 32% mladih će utakmice gledati na tabletu, a 48% na svojim mobilnim telefonima. 14% ispitanika je kazalo da uopšte neće koristiti TV prijemnik tokom utakmica Svjetskog prvenstva u Brazilu.

61% ispitanika u Velikoj Britaniji u dobi između 16 i 24 godine, a koji neće gledati utakmice Svjetskog prvenstva, pratit će web stranice Sky Sportsa, FIFA-e i BBC-a. Njih 20% će koristiti Twitter čija će uloga i na ovom Mundijalu biti veoma interesantna.

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Dell predstavio laserski 4K projektor

Dell predstavio laserski 4K projektor

Dell je predstavio novi projektor - Dell Advanced 4K Laser Projector (S718QL)

YouTube ima novu opciju za pregled videa

YouTube ima novu opciju za pregled videa

YouTube ima novu opciju za pregled videa od 360 stepeni - See more at:...

C SEED je najveći 4K TV na svijetu

C SEED je najveći 4K TV na svijetu

Austrijska tvrtka C SEED predstavila je jedinstven proizvod, najveći 4K TV na svijetu

Šta donosi novi Google Chrome?

Šta donosi novi Google Chrome?

Google Chrome je i dalje konstantno radi na poboljšanjima, sigurnosti i novim opcijama

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery”

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery”

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery” spreman nas je odvesti na posljednju granicu

Facebook uveo opciju koju su svi željeli

Facebook uveo opciju koju su svi željeli

Korisnici Facebooka sad napokon mogu stavljati gifove u komentare

Prvi trailer za 5. sezonu

Prvi trailer za 5. sezonu "House Of Cards"

Nova sezona napete serije stiže na Netflix 30. maja