Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Austrijanci zainteresovani za Telekom Srbije

Austrijanci zainteresovani za Telekom Srbije

Wirtschaftsblatt navodi da je Telekom Austrije već predao pismo namjere

Rupert Murdoch odlazi 1. jula

Rupert Murdoch odlazi 1. jula

Murdoch bi trebao podnijeti ostavku na čelnu poziciju konglomerata 21st Century Fox i predati upravljanje sinu Jamesu Murdochu

Ericsson i BBC nastavljaju saradnju

Ericsson i BBC nastavljaju saradnju

Ukupna procijenjena vrijednost novog posla kreće se u rasponu od 150 do 248 miliona funti

5. Branding konferencija

5. Branding konferencija

Google može pomoći, od YouTubea se može zaraditi, a 12. juna saznajte i kako

Taken 3

Taken 3

96 sati: U bijegu možda nije vrhunsko ostvarenje i ne tako napet film kao prethodna dva, ali nije razočarao

Austrijanci zainteresovani za Telekom Srbije

Austrijanci zainteresovani za Telekom Srbije

Wirtschaftsblatt navodi da je Telekom Austrije već predao pismo namjere

The Revenant

The Revenant

Okružen surovom zimom i neprijateljskim plemenima, Hugh Glass se bori za život