Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Telekom Slovenije preuzima Telrad NET

Telekom Slovenije preuzima Telrad NET

Bijeljinska telekomunikacijska kompanija uskoro u vlasništvu Telekom Slovenije

Telekom Srbija kupuje Dunav banku

Telekom Srbija kupuje Dunav banku

Telekom želi ući u ravnopravniju trku sa Telenorom koji je nedavno kupio KBC banku

Telekom Srpske preuzeo i Elnet

Telekom Srpske preuzeo i Elnet

Konkurencijsko vijeće BiH odobrilo koncentraciju Telekomunikacije Republike Srpske i Elnet iz Laktaša

Potres na telekom tržištu BiH

Potres na telekom tržištu BiH

Predstoje teški dani za BH Telecom ukoliko Deutsche Telekom preuzme Telekom Srbije, Vlada Federacije BiH nije zabrinuta

Fading Gigolo

Fading Gigolo

Fioravante se na prijedlog prijatelja počinje baviti najstarijim zanatom na svijetu i doživljava nešto čemu se  nije nadao

Karleuša od Prve TV dobila milion dinara

Karleuša od Prve TV dobila milion dinara

Zbog uvreda voditelja Ivana Ivanovića, sud u Beogradu odlučio da je Prva TV dužna isplatiti Jeleni Karleuši 8.200 eura

Unbroken

Unbroken

Objavljen prvi trailer novog filma Angeline Jolie