Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
m:tel Austrija proširuje poslovanje

m:tel Austrija proširuje poslovanje

Zvonko Alašević najavio proširenje poslovanja m:tel Austrija u Švicarskoj i Njemačkoj

Vučić odustao od prodaje Telekoma

Vučić odustao od prodaje Telekoma

Premijer Srbije smatra da ponuđena cijena nije dovoljno visoka i odustaje od prodaje ove kompanije

Špijunski skandal u Eronetu

Špijunski skandal u Eronetu

Članovi Uprave HT-a Mostar donijeli odluku o otkazu Stipi Prliću i Tomislavu Ivankoviću

Amerikanci najbliži Telekomu Srbije

Amerikanci najbliži Telekomu Srbije

Američki investicioni fond ponudio 1,2 milijarde eura za Telekom Srbije

Taken 3

Taken 3

96 sati: U bijegu možda nije vrhunsko ostvarenje i ne tako napet film kao prethodna dva, ali nije razočarao

Značajan segment u medijskoj slici BiH

Značajan segment u medijskoj slici BiH

Komercijalne televizije s usaglašenim stavovima na predstojeće sastanke s predstavnicima MKT BiH i RAK-a

The Revenant

The Revenant

Okružen surovom zimom i neprijateljskim plemenima, Hugh Glass se bori za život