Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Nove akvizicije Telekom Austria

Nove akvizicije Telekom Austria

Telekom Austria Group kupila dva bjeloruska operatera koji imaju 125.700 korisnika fiksne telefonije i 46.000 kablovske televizije

DEV Talks u Sarajevu 19. novembra

DEV Talks u Sarajevu 19. novembra

Authority Partners poziva sve IT stručnjake željne sticanja i širenja znanja o najnovijim temama iz IT svijeta

Pet godina od pokretanja Al Jazeere Balkans

Pet godina od pokretanja Al Jazeere Balkans

Krenulo je sporadičnim pričama da Al Jazeera dolazi u Sarajevo, u region. Možda će otvoriti dopisništvo? 

Šefovima Microsofta 56 miliona dolara

Šefovima Microsofta 56 miliona dolara

Microsoft je u fiskalnoj 2016. godini prijavio neto zaradu od 16,8 milijardi dolara i prihod od 85,3 milijardi dolara

The Get Down nije kao druge serije

The Get Down nije kao druge serije

Serija Baza Luhrmanna odlično je realizirana priča o rođenju hip-hopa u Južnom Bronxu sedamdesetih

Nove akvizicije Telekom Austria

Nove akvizicije Telekom Austria

Telekom Austria Group kupila dva bjeloruska operatera koji imaju 125.700 korisnika fiksne telefonije i 46.000 kablovske televizije

Tom Cruise protiv Mumije

Tom Cruise protiv Mumije

Prvi trailer za novu "Mumiju" na prvu izgleda kao "Nemoguća misija" sa nadnaravnim zapletom