Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Nova sezona biznis magazina Kapital

Nova sezona biznis magazina Kapital

Ana Buntić, urednica biznis magazina Kapital, kazala da će priliku dobiti gospodarstvenici koji su uspješni i koji imaju nove ideje

Nefić ipak upleten u aferu Gibraltar

Nefić ipak upleten u aferu Gibraltar

Slobodna Bosna objavila faksimil iz kojeg se vidi da je i Rusmiru Nefiću isplaćivana provizija s računa fantomske firme

Vučićeva vlada privatizuje Telekom

Vučićeva vlada privatizuje Telekom

Vlada Srbije u potrazi za privatizacijskim savjetnikom ali i investicijskim partnerom za Telekom Srbije

HRT nastavlja s pozitivnim poslovanjem

HRT nastavlja s pozitivnim poslovanjem

Hrvatska radiotelevizija za devet mjeseci 2014. godine ostvarila neto dobit od 117,3 miliona kuna

The Equalizer

The Equalizer

Denzel Washington glumi McCalla, bivšeg komandosa koji je lažirao vlastitu smrt kako bi ostatak života proveo u miru u Bostonu

Nova sezona biznis magazina Kapital

Nova sezona biznis magazina Kapital

Ana Buntić, urednica biznis magazina Kapital, kazala da će priliku dobiti gospodarstvenici koji su uspješni i koji imaju nove ideje

American Sniper

American Sniper

Nakon što se vratio iz Iraka, svojoj supruzi i djeci, Chris je shvatio da se radi o ratu u kojem ne može pobijediti