Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Serie A povećala zaradu izvan Italije

Serie A povećala zaradu izvan Italije

Prava za prijenose utakmica Serie A prodata za 557 miliona eura odnosno za 60% veću cijenu

Građani Srbije na Internetu troše milione

Građani Srbije na Internetu troše milione

U prvoj polovini 2014. godine, građani Srbije na netu potrošili više od 42 miliona eura

Oglašavanje na HRT-u palo 19%

Oglašavanje na HRT-u palo 19%

HRT naplatio 1,41 milijardu kuna pretplate, oglasi bilježe podbačaj u odnosu na 2012. godinu

Televizije popravile finansijsku sliku

Televizije popravile finansijsku sliku

Deset stranaka tokom kampanje potrošili 4,5 miliona KM samo na TV i oglase u štampi

The Equalizer

The Equalizer

Denzel Washington glumi McCalla, bivšeg komandosa koji je lažirao vlastitu smrt kako bi ostatak života proveo u miru u Bostonu

KurdSat TV ismijao Islamsku državu

KurdSat TV ismijao Islamsku državu

Kurdska televizija snimila parodiju o Islamskoj državi i njenim militantima

American Sniper

American Sniper

Nakon što se vratio iz Iraka, svojoj supruzi i djeci, Chris je shvatio da se radi o ratu u kojem ne može pobijediti