Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
TV1 uručeno priznanje Stvaratelji za stoljeća

TV1 uručeno priznanje Stvaratelji za stoljeća

TV1 prepoznata kao medij koji je izuzetno doprinio promociji značaja poduzetništva za sveukupni ekonomski i društveni razvoj u regiji

Barcelona prodala TV prava Telefonici

Barcelona prodala TV prava Telefonici

Telekomunikacijski div otkupio televizijska prava od Blaugrane za 140 miliona eura

Bundesliga se našla u čudu

Bundesliga se našla u čudu

TV ugovor za Premier ligu četiri puta skuplji od bundesligaškog

Navijači Bayerna: Ovo nije Premier liga

Navijači Bayerna: Ovo nije Premier liga

Navijači njemačkog prvaka transparentom odgovorili na nedavnu prodaju TV prava Premier lige za 5 milijardi funti

The Equalizer

The Equalizer

Denzel Washington glumi McCalla, bivšeg komandosa koji je lažirao vlastitu smrt kako bi ostatak života proveo u miru u Bostonu

TV1 uručeno priznanje Stvaratelji za stoljeća

TV1 uručeno priznanje Stvaratelji za stoljeća

TV1 prepoznata kao medij koji je izuzetno doprinio promociji značaja poduzetništva za sveukupni ekonomski i društveni razvoj u regiji

Ex Machina

Ex Machina

Caleb se veseli što je dobio priliku provesti nekoliko dana s glavnim direktorom svoje kompanije ali...