Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Nova sezona biznis magazina Kapital

Nova sezona biznis magazina Kapital

Biznis magazin Kapital na TV1 biće povjeren Ani Buntić, uskoro starta nova sezona magazina

Izuzeta sva dokumentacija o javnim nabavkama

Izuzeta sva dokumentacija o javnim nabavkama

Iz nove zgrade BH Telecoma izuzeta sva dokumentacija prema kojoj se utvrđuje kako su u ovom preduzeću obavljane javne nabavke

60 medija ponuđeno investitorima

60 medija ponuđeno investitorima

Agencija za privatizaciju Srbije objavila poziv za prikupljanje pisama namjere za privatizaciju više od 60 medija

Vipnet povećao broj TV korisnika

Vipnet povećao broj TV korisnika

Broj usluga kablovske TV, IPTV-a i satelitske TV u prvom polugodištu porastao za 8,8%, ukupni prihodi manji za 7,6%

Fading Gigolo

Fading Gigolo

Fioravante se na prijedlog prijatelja počinje baviti najstarijim zanatom na svijetu i doživljava nešto čemu se  nije nadao

Nova sezona biznis magazina Kapital

Nova sezona biznis magazina Kapital

Biznis magazin Kapital na TV1 biće povjeren Ani Buntić, uskoro starta nova sezona magazina

Unbroken

Unbroken

Objavljen prvi trailer novog filma Angeline Jolie