Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Goran Milić imao saobraćajnu nesreću

Goran Milić imao saobraćajnu nesreću

Direktor vijesti i programa Al Jazeera Balkans zadobio lakše tjelesne povrede

Upitna koncentracija Telemacha i ART-NET-a

Upitna koncentracija Telemacha i ART-NET-a

Konkurencijsko vijeće BiH ocijenilo da postoje sumnje da koncentracija nije provedena u skladu sa Zakonom o konkurenciji

Druga godišnjica BHS servisa Anadolu Agency

Druga godišnjica BHS servisa Anadolu Agency

Otvaranje ureda na BHS jezicima je prvi strani servis AA, odnosno njen prvi izlazak na međunarodnu scenu

HRT ostvario dobit u 2013. godini

HRT ostvario dobit u 2013. godini

Prvi put nakon 2008. Hrvatska radiotelevizija zaključila poslovnu godinu pozitivnim rezultatom, dobit 36,3 miliona kuna

The Amazing Spider-Man 2

The Amazing Spider-Man 2

Priča filma Čudesni Spider-Man 2 odvija se s vremenskim odmakom od prethodnog filma

Kreveljenje uživo na HTV-u

Kreveljenje uživo na HTV-u

Voditelj vremenske prognoze HTV-a Zoran Vakula malo je pjevušio, malo se kreveljio, očigledno zaboravivši da ide uživo

Neighbors

Neighbors

Par s bebom suoči se s neočekivanim poteškoćama