Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Barcelona prodala TV prava Telefonici

Barcelona prodala TV prava Telefonici

Telekomunikacijski div otkupio televizijska prava od Blaugrane za 140 miliona eura

Bundesliga se našla u čudu

Bundesliga se našla u čudu

TV ugovor za Premier ligu četiri puta skuplji od bundesligaškog

Navijači Bayerna: Ovo nije Premier liga

Navijači Bayerna: Ovo nije Premier liga

Navijači njemačkog prvaka transparentom odgovorili na nedavnu prodaju TV prava Premier lige za 5 milijardi funti

HT stabilizirao prihode

HT stabilizirao prihode

Hrvatski telekom planira investirati 1,3 milijarde kuna za razvoj brzog interneta

The Equalizer

The Equalizer

Denzel Washington glumi McCalla, bivšeg komandosa koji je lažirao vlastitu smrt kako bi ostatak života proveo u miru u Bostonu

Barcelona prodala TV prava Telefonici

Barcelona prodala TV prava Telefonici

Telekomunikacijski div otkupio televizijska prava od Blaugrane za 140 miliona eura

Ex Machina

Ex Machina

Caleb se veseli što je dobio priliku provesti nekoliko dana s glavnim direktorom svoje kompanije ali...