Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Mitrović ostaje bez jahte u Hrvatskoj

Mitrović ostaje bez jahte u Hrvatskoj

Vlasnik TV Pink podnio ustavnu tužbu kao zadnju nadu za spas 10 miliona eura vrijednog El Bosca

Premierliga u američkim kinima

Premierliga u američkim kinima

Američka TV mreža NBC prenosit će utakmice engleske Premierlige u 33 kina širom SAD-a

Telekom Slovenije preuzima Telrad NET

Telekom Slovenije preuzima Telrad NET

Bijeljinska telekomunikacijska kompanija uskoro u vlasništvu Telekom Slovenije

Telekom Srbija kupuje Dunav banku

Telekom Srbija kupuje Dunav banku

Telekom želi ući u ravnopravniju trku sa Telenorom koji je nedavno kupio KBC banku

Fading Gigolo

Fading Gigolo

Fioravante se na prijedlog prijatelja počinje baviti najstarijim zanatom na svijetu i doživljava nešto čemu se  nije nadao

Mitrović ostaje bez jahte u Hrvatskoj

Mitrović ostaje bez jahte u Hrvatskoj

Vlasnik TV Pink podnio ustavnu tužbu kao zadnju nadu za spas 10 miliona eura vrijednog El Bosca

Unbroken

Unbroken

Objavljen prvi trailer novog filma Angeline Jolie