Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Autor: Sanela Čičić | 07. 06. 2011 - 14:28 | 0 komentara

Rezultati o gledanosti hrvatskih TV kuća

Agencija Nielsen Audience Measurement je na osnovu svog sistema za mjerenje gledanosti televizije objavila rezultate o prosječnom udjelu na TV tržištu u Hrvatskoj za maj mjesec 2011. godine.

U toku cijeloga dana, udio TV kuća izgleda ovako:

Nova TV – 23.8%
HTV1 – 21.2%
RTL – 17.9%

Udarni večernji termin:
Nova TV – 31.8%
RTL – 19.7%
HTV1 – 18.0%

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
HT u borbi s Googleom i Facebookom

HT u borbi s Googleom i Facebookom

Hrvatski telekom ušao na hrvatsko tržište mobilnog oglašavanja gdje planira da zauzme vodeću poziciju

U Srbiji popularno plaćanje preko Interneta

U Srbiji popularno plaćanje preko Interneta

U Srbiji plaćanje preko Interneta koristi 34 odsto vlasnika kartica

Huseinović dobio posao u Švicarskoj

Huseinović dobio posao u Švicarskoj

Početkom naredne godine Huseinović seli u Švicarsku u kojoj je dobio funkciju u jednoj međunarodnoj agenciji iz sektora telekomunikacija

Ćulibrk očekuje cijenu veću nego 2010.

Ćulibrk očekuje cijenu veću nego 2010.

Generalni direktor Telekoma Srbija vjeruje da će Vlada Srbije donijeti najbolju moguću odluku po pitanju prodaje kompanije

The Equalizer

The Equalizer

Denzel Washington glumi McCalla, bivšeg komandosa koji je lažirao vlastitu smrt kako bi ostatak života proveo u miru u Bostonu

HT u borbi s Googleom i Facebookom

HT u borbi s Googleom i Facebookom

Hrvatski telekom ušao na hrvatsko tržište mobilnog oglašavanja gdje planira da zauzme vodeću poziciju

The Hobbit: The Battle of the Five Armies

The Hobbit: The Battle of the Five Armies

Odlučujuća bitka slavne HOBIT trilogije vodi se krajem 2941. godine i trećeg doba ispod planine Erebor