Kraj lažnim vijestima na Facebooku

Autor: | 19. 12. 2016 - 11:49 | 0 komentara

Kraj lažnim vijestima na Facebooku

Društvena mreža Facebook počela je da na ograničenom broju korisnika testira novu komandu koja omogućava da se neka poruka označi kao lažna informacija.

Društvena mreža Facebook objavila je uvođenje novih funkcija za borbu protiv širenja dezinformacija i omogućila korisnicima da sami označe informacije koje smatraju lažnim. Facebook je kritikovan prošlog mjeseca da su lažne vijesti plasirane preko te društvene mreže uticale na američke predsjedničke izbore. Ova društvena mreža počela je da na ograničenom broju korisnika testira novu komandu koja omogućava da se neka poruka označi kao lažna informacija.

Komande

To će moći da se uradi klikom u gornjem desnom uglu poruke, gdje već postoje komande da se sadržaj označi kao dosadan ili nepoželjan, navodi se u poruci objavljenoj na stranici potpredsjednika News Feeda, odjeljenja iz kojeg se upravlja protokom vijesti.
- Vjerujemo u davanju glasa ljudima i da mi sami ne možemo da budemo arbitri istine, tako da pažljivo pristupamo ovom problemu, napisala je kompanija u objavi. Oni koji budu provjeravali činjenice, moraju da pristupe kodeksu principa da bi u tome učestvovali. Za sada imaju 43 potpisnika na spisku koji je uspostavio institut Poynter, uključujući informativne kuće iz nekoliko zemalja. Ako se provjerom ustanovi da članak sadrži pogrešne informacije, ta poruka će biti označena trouglom sa znakom uzvika, poput saobraćajnog znaka za opasnost, i pisaće da ga osporavaju nezavisni kontrolori. Taj članak će i dalje moći da se dijeli putem Facebooka, ali uvijek uz oznaku opasnosti. Međutim, autor tog članka ili urednik više neće moći da ga promoviše preko Facebooka, konkretno sa reklamama, navodi se u saopštenju.

Link

Facebook je naveo da će poruke koje se poslije provjere činjenica pokažu da su lažne, biti označene linkom gdje će se objasniti zašto, a također bi te informacije mogle da padnu niže u News Feedu. Također su istakli da razmatraju uvođenje i drugih funkcija, poput kažnjavanja websiteova koji pokušavaju da imitiraju vodeće izvore informacija ili da navode čitaoce da vjeruju da su oni poznat izvor vijesti. Facebook je sredinom novembra već objavio da više neće dozvoljavati reklame na websiteovima gdje se objavljuju lažne vijesti, ali tada nije naveo po kojim kriterijumima će se označavati takvi siteovi.

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Četiri nova HD kanala u Telemachu

Četiri nova HD kanala u Telemachu

Telemach nastavlja s obogaćivanjem svoje programske sheme

Facebook uvodi novosti

Facebook uvodi novosti

Facebook uvodi reklame u okviru video-snimaka

Yahoo mijenja ime u Altaba nakon prodaje Verizonu

Yahoo mijenja ime u Altaba nakon prodaje V...

Yahoo saopćio je u ponedjeljak da će dio kompanije koji ne bude prodat Verizonu promijeniti ime u Altaba

Google otkrio koji je pojam bio najtraženiji u 2016.

Google otkrio koji je pojam bio najtraženi...

Igra za mobilne uređaje Pokemon Go bila je najtraženiji pojam na Googleu, po podacima tog američkog tehnološkog diva

The Get Down nije kao druge serije

The Get Down nije kao druge serije

Serija Baza Luhrmanna odlično je realizirana priča o rođenju hip-hopa u Južnom Bronxu sedamdesetih

Četiri nova HD kanala u Telemachu

Četiri nova HD kanala u Telemachu

Telemach nastavlja s obogaćivanjem svoje programske sheme

Fantastičan i jeziv trailer za film

Fantastičan i jeziv trailer za film "The Discovery"

Rooney Mara, Robert Redford i Jason Segel glume u novom Netflixovom romantičnom SF-u koji stiže 31.marta