Facebook uvodi novosti

Autor: | 12. 01. 2017 - 15:23 | 0 komentara

Facebook uvodi novosti

Facebook uvodi novu promjenu koja se neće dopasti korisnicima.

Korisnici na Facebooku svakog dana odgledaju 100 miliona sati video sadržaja, a na ovoj društvenoj mreži u okviru video-snimaka ubuduće će gledati i reklame.

Kompanija planira uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklama u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje 20 sekundi.

Izvršni direktor Mark Zakerberg navodi da neće biti uvođene reklame koje počinju prije pokretanja video-snimaka.

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Facebook uveo opciju koju su svi željeli

Facebook uveo opciju koju su svi željeli

Korisnici Facebooka sad napokon mogu stavljati gifove u komentare

Facebook profil dobija novog vlasnika

Facebook profil dobija novog vlasnika

Facebook profil dobija novog vlasnika nakon smrti korisnika

Instagram-najgora aplikacija za mentalno zdravlje

Instagram-najgora aplikacija za mentalno z...

Istraživanje je pokazalo da je Instagram najštetniji, posebno za mlade žene

Viber razočarao milione korisnika

Viber razočarao milione korisnika

Viber je jedna od najpopularnijih aplikacija za komunikaciju na svijetu

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery”

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery”

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery” spreman nas je odvesti na posljednju granicu

Facebook uveo opciju koju su svi željeli

Facebook uveo opciju koju su svi željeli

Korisnici Facebooka sad napokon mogu stavljati gifove u komentare

Prvi trailer za 5. sezonu

Prvi trailer za 5. sezonu "House Of Cards"

Nova sezona napete serije stiže na Netflix 30. maja