Facebook uvodi novosti

Autor: | 12. 01. 2017 - 15:23 | 0 komentara

Facebook uvodi novosti

Facebook uvodi novu promjenu koja se neće dopasti korisnicima.

Korisnici na Facebooku svakog dana odgledaju 100 miliona sati video sadržaja, a na ovoj društvenoj mreži u okviru video-snimaka ubuduće će gledati i reklame.

Kompanija planira uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklama u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje 20 sekundi.

Izvršni direktor Mark Zakerberg navodi da neće biti uvođene reklame koje počinju prije pokretanja video-snimaka.

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Nova prijetnja za platformu Android

Nova prijetnja za platformu Android

Sigurnosni stručnjaci Palo Alto Networksa otkrili su golemu ranjivost vezanu uz mobilnu platformu Android

WhatsApp više neće biti besplatan kompanijama

WhatsApp više neće biti besplatan kompanijama

Negdje treba nadoknaditi milijarde dolara koje je Facebook svojevremeno iskrcao za kupovinu WhatsApp aplikacije

Facebook uveo opciju koju su svi željeli

Facebook uveo opciju koju su svi željeli

Korisnici Facebooka sad napokon mogu stavljati gifove u komentare

Facebook profil dobija novog vlasnika

Facebook profil dobija novog vlasnika

Facebook profil dobija novog vlasnika nakon smrti korisnika

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery”

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery”

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery” spreman nas je odvesti na posljednju granicu

Nova prijetnja za platformu Android

Nova prijetnja za platformu Android

Sigurnosni stručnjaci Palo Alto Networksa otkrili su golemu ranjivost vezanu uz mobilnu platformu Android

Trailer za drugu sezonu

Trailer za drugu sezonu "Stranger Things"

Svijet se okreće naglavačke u prvom traileru za drugu sezonu serije “Stranger Things”