Facebook uvodi novosti

Autor: | 12. 01. 2017 - 15:23 | 0 komentara

Facebook uvodi novosti

Facebook uvodi novu promjenu koja se neće dopasti korisnicima.

Korisnici na Facebooku svakog dana odgledaju 100 miliona sati video sadržaja, a na ovoj društvenoj mreži u okviru video-snimaka ubuduće će gledati i reklame.

Kompanija planira uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklama u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje 20 sekundi.

Izvršni direktor Mark Zakerberg navodi da neće biti uvođene reklame koje počinju prije pokretanja video-snimaka.

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Britanci dronove koriste za špijuniranje

Britanci dronove koriste za špijuniranje

Britanci dronove koriste za špijuniranje i krijumčarenje, utrostručen broj prijava policiji

M:tel postao 100-postotni vlasnik Logosofta

M:tel postao 100-postotni vlasnik Logosofta

Kompanija m:tel Banja Luka postala je 100-postotni vlasnik firme Logosoft nakon što je otkupila i preostali udio od 35 posto

Vipnet završio proces preuzimanja Metroneta

Vipnet završio proces preuzimanja Metroneta

Vipnet i Metronet će korisnicima ponuditi fiksne, mobilne i ICT usluge najviše razine kvalitete na tržištu

YouTube ukida opciju preskakanja reklama

YouTube ukida opciju preskakanja reklama

Čak 90 posto korisnika klikne na “preskoči” opciju kako bi zatvorilo reklamu, no uskoro će YouTube ukinuti tu mogućnost

Prve službene fotke iz novog

Prve službene fotke iz novog "Kingsmana"

Osim Eggsyja iz prvog filma možemo vidjeti kako izgledaju Channing Tatum, Halle Berry i Jeff Bridges

Britanci dronove koriste za špijuniranje

Britanci dronove koriste za špijuniranje

Britanci dronove koriste za špijuniranje i krijumčarenje, utrostručen broj prijava policiji

Objavljen trailer filma

Objavljen trailer filma "Star Wars: The Last Jedi"

Novi dio Star Wars sage - The Last Jedi (Posljednji džedaj) dobio je svoj prvi  trailer koji je objavljen na 40. godišnjici Star Warsa