LinkedIn dobio preko 500 miliona korisnika

Autor: | 25. 04. 2017 - 16:14 | 0 komentara

LinkedIn dobio preko 500 miliona korisnika

Iz LinkedIna, kompanije koju je prošle godine preuzeo Microsoft za više od 26 milijardi dolara, na službenom blogu pohvalili su se s kontinuiranim rastom broja korisnika, te je u 200 država širom svijeta broj registriranih korisnika premašio brojku od 500 miliona.

To je porast od više od 30 miliona korisnika u odnosu na posljednje informacije iz ove kompanije iz oktobra prošle godine, kada je broj registriranih korisnika iznosio 467 miliona, dok je u junu ta brojka iznosila 430 miliona.

Riječ je, dakle, o registriranim korisnicima, dok je broj mjesečno aktivnih korisnika manji. Iz samog LinkedIna nisu objavili te informacije, no iz analitičke kompanije Apptopia kažu kako broj mjesečnih korisnika na mobilnim uređajima iznosi oko 250 miliona, piše Zimo.hr.

 

 

KOMENTARI
OSTALE VIJESTI
Instagram-najgora aplikacija za mentalno zdravlje

Instagram-najgora aplikacija za mentalno z...

Istraživanje je pokazalo da je Instagram najštetniji, posebno za mlade žene

Viber razočarao milione korisnika

Viber razočarao milione korisnika

Viber je jedna od najpopularnijih aplikacija za komunikaciju na svijetu

Facebook ima gotovo dvije milijarde korisnika

Facebook ima gotovo dvije milijarde korisnika

Broj korisnika koji se loguje na Facebook bar jednom mjesečno porastao je i sada iznosi 1,94 milijarde

Apple vrijedi više od 775 milijardi dolara

Apple vrijedi više od 775 milijardi dolara

Najviše cijenjena američka kompanija Apple danas vrijedi više nego ikada

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery”

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery”

Prvi trailer za “Star Trek: Discovery” spreman nas je odvesti na posljednju granicu

Instagram-najgora aplikacija za mentalno zdravlje

Instagram-najgora aplikacija za mentalno zdravlje

Istraživanje je pokazalo da je Instagram najštetniji, posebno za mlade žene

Prvi trailer za 5. sezonu

Prvi trailer za 5. sezonu "House Of Cards"

Nova sezona napete serije stiže na Netflix 30. maja